EN GÅNG HÄSTAR, ALLTID HÄSTAR

Jag har inte varit i stallet på snart en månad. Det var rätt beslut, jag hade nog dött av stress om jag fortsatt. Men jag saknar det. Inte alla delar, inte de dagar man känner att man inte har tid och stressar sig igenom saker. Men de dagar då tiden nästan stod stilla, då allting flöt på och bara fungerade. Tyvärr kan man ju inte få det andra utan att också ibland uppleva det första. Och så småningom kommer jag nog tycka att det är värt det igen...
 
Väldigt längesen och väääldigt höga hinder ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa tyvärr tar det sån jäkla tid! Men som tur är finns det alltid hästar som väntar på en när andra delar i livet lugnat ner sig :)

Svar: Ja som tur är :) Och när mitt liv är mer strukturerat kommer jag nog falla tillbaka igen.
Johanna

2013-02-28 @ 13:36:40
URL: http://frida900324.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0