DID YOU MISS ME?

Alla ni älskade tiotusentals läsare, har ni saknat mig? Åh ironin...
 
Sista tiden har liksom varit lite... död? Hamnat i något vakum, äta, jobba, sova, dö, typ. Mattekursen började i tisdags och jag är fan taggad. Avskydde matte hela grundskolan och gymnasiet, men nu är det faktiskt roligt. Helt annan slags matte och mer didaktik och pedagogik är det ju, så antagligen därför.
 
Varit "duktig" med träningen också (hatar egentligen ordet duktig, liksom antingen gör du något eller så skiter du i det?) och tränat varje dag förutom igår denna vecka. Börjar hitta min rytm när det gäller träningen, det jag tycker är kul, övningar som funkar för mig o.s.v. Börjar till och med bli sugen på att gå ut och springa ibland. Det trodde nog ingen någonsin att det skulle hända...


 
Nu ska jag äta upp min mumsiga proteinpannkaka efter dagens träning (mage + kondition) och sen hänga tvätt!
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0