IF HE TELLS ME TO JUMP I SAY HOW HIGH

Är det inte underbart när bitarna i livspusslet faller på plats? Iallafall en del av dem. Helt plötsligt vet jag vad jag vill uppnå i mitt framtida yrkesliv. Har liksom velat hela livet och helt plöstligt hittar man något som bara känns så rätt! Jag kommer plugga nu i 4 år, behöva jobba 3 år och sen plugga 1,5 år till. Det känns inte alls som särskilt lång tid heller för jag vet att vägen dit kommer vara spännande, givande och lärorik.



Men egentligen är det enda som är viktigt att jag har mina hjärtan hos mig. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Grandma

Citat från bibeln:

Visheten, ska ge dig många levnadsdagar, och dina år ska bli många och innehållsrika. Kram Farmor

2012-05-12 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0