see you four years from now

Igår var ju som sagt första dagen i skolan för mig. Någon slags introduktion. Märkte att jag inte riktigt är van vid att sitta stilla och lyssna, heeelt slut i huvudet var jag. Men det är bara vänja sig! En lärare föreläste litegrann om läraryrket, om hur det är att få vara med i både fina stunder och jobbiga stunder med sina barn. Det var väldigt inspirerande, blev nästan lite rörd ;) Så ja... The new era begins, plugghästen Johanna is back in business. Dessutom fixades kårleg. Norrlands nation blev det så nu är pappa stolt. Önska mig lycka till!


Fullbokad till Juni.

Kommentarer
Postat av: Papi

Jag ÄR stolt över min akademiker och "norrlänning", kram!

2012-01-13 @ 14:40:31
Postat av: Papi

Och förstås: Lycka till!!!!

2012-01-13 @ 14:41:08
Postat av: Grabndma

Självklart önskar jag dig LYCKA TILL!

2012-01-14 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0