någonting är snett

När jag tror att allt är bra igen händer något. Något som får mig att springa all världens väg bara för att få känna doften av dig. Det är bara på dig den där parfymen luktar så gott. Det är bara med den du luktar du. Det spelar ingen roll hur många gånger jag intalar mig att det går ändå. Att det måste gå utan dig. Måste. För lik förbannat jagar jag dig ändå. Även fast jag vet att det är förgäves, never meant to be. Finns liksom ingen plats för det i detta liv, i denna värld eller ens detta årtusende. Kört liksom.

Kanske är det just därför jag jagar dig. För jag vet att det aldrig kommer hända någonting, skönast så. Mycket lättare då, när jag inte får det jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

fint skrivet. och väldigt sant.

2011-09-26 @ 00:03:30
URL: http://jessicalundgreniaix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0