valborg o.s.v

En mysig ledig helg! Jobbade stängning i fredags, och ja som jag trodde så gick sista kunden till kassan 22.15. Hon stod och plockade godis vid tio över när jag var på väg till lagret ^^ Efter jobbet drog jag till josse och fixade lite sidecut på henne, sjukt snyggt vare!

Valborg inleddes med ett ridpass på ridskolan. Bra start på dagen! Hetsade hem och var duschad, sminkad och fixad på 45 minuter. Rätt bra tid tycker jag. Tog sen tåget till Stockholm och hängde på Grönan. Bravida hade hyrt hela skiten och alla attraktioner var gratis. Men jag åkte ingenting, är liksom vuxen och feg nu. Åt däremot mumsig langos och drack cider på Tyrol. Johan åkte fritt fall och jag var nog mer nervös än vad han var innan ^^ Fick skjuts hem av grannen och Emma och Johan kom hit och grillade och drack lite. Vi spelade spel och sjukade oss. Fick sen lite kvällsunderhållning i form av en packad Mange som dansade lite robot/disco/hiphop-dans för oss.

Igår vaknade jag halv tolv. Panik brukar inte sova så länge! Gick till årstahallen och köpte pizza sen vidare till Lövstalöt. Gick en promenad i skogen, lite nya stigar jag inte gått på förut ;) Även fast jag bott hela livet där ute. Grillade och kollade in brorsans nya bil.

En bra helg!

Valborg, Mange crosstrainar och Johan bjuder på snus.

Promenadbild från söndagen.

Helt okej kvalitet från lilla mobilen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0