hjälp mig

Det är kaos i min klädvärld. Krig, katastrof och krångel. Har skaffat ett traderakonto för att peppa mig själv lite. Jag har så mycket grejer och mycket är nästintill oanvänt och fint. Jag vill liksom inte rensa ut och kasta sånt som är fint. Mycket grejer är oanvänt för att jag är slarvig med att lämna tillbaka ångrade köp. Blir en rejäl utrensning snart. Lite ska jag ge bort till den som vill ha och mina oanvända skor ska jag nog sälja.

Juste sen har jag ju byrån i sovrummet, garderoben i hallen och byrån i hallen. En eloge till Johan som orkar bo i min röra.

Kommentarer
Postat av: emmallainen

innan du lägger ut skor på tradera, vill jag komma och kolla på dom ;D

2011-05-02 @ 11:12:54
Postat av: Johanna

sv: Självklart Emma :) får ha en klädvisardag! haha

2011-05-02 @ 11:25:00
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: Grandma

Har Johan inga kläder alls????

2011-05-04 @ 14:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0