tidsfördriv

Välj ett ärr på din kropp: Ett i ljumsken
Vad vill du göra just nu?: Borsta tänderna
Din favoritmat: Finns så mycket att jag inte kan välja.
Vilken bok läste du senast?: Demon Seed av Dean Koontz
Flirtar du mycket?: Har nog alltid varit lite sån
Din favoritglass: Hallonsorbet
Vad lyssnar du på just nu?: Pretty little liars är på TV:n.
Är du för ung för att äga vinylskivor?: Det räknas jag nog som.
Vad skrämde dig som barn?: Fåglar.
Har du tatueringar eller piercingar?: Lite av båda.
Vill du göra fler tatueringar eller piercingar?: Ja tatueringar iallafall.
Coolaste instrumentet: Banjo.
Vad väger du?: Minst 70 kg iallafall. Väger mig aldrig så vet inte exakt, går på om kläderna passar istället;)
Vad faller du för?: Svårt att beskriva... Men hur personens sätt, blickar och personlighet får mig att känna.
Drömmer du ofta mardrömmar?: Mycket konstiga drömmar, men inte mardrömmar.
Kläder just nu: Haha inga. Är nyduschad.
Har du fräknar?: Nej.
Vilken parfym använder du?: Har många. Calvin Klein, moschino, esprit, kate moss, naomi campbell och massa från yves rocher.
Röker du?: Ja. Inte mycket men det räknas ändå.
Har du gjort en bakåtkullerbytta?: Hade ju nästan en karriär som gymnast i mina yngre dar, så ja.
Nåt någon inte vet om dig: Ja men det skriver jag ju inte här.
Singel eller flickvänstyp?: Trodde förut att jag var singeltyp, men har nu insett att jag är flickvänstypen.
Använder du huvtröjor?: Inte ofta.
Gillar du din boendesituation?: Ja även om det ibland känns litet. Men jag har så mycket minnen här.
Veckans tråkigaste: Måste köpa nya jobbskor. Igen.
Vad ska du göra imorgon?: Jobba.
Slutligen, välj en snygg kändis: So many men, so little time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0