Jåbbaa

Jobb idag igen. Kul att tjejen utan fast anställning jobbar typ heltid. Den här veckan är jag dock ledig en del (hitills... vet aldrig om nåt pass dyker upp.) Imorgon kommer Widerlöv och värderar vår lägenhet, just in case liksom. Det gäller att vara förberedd. Onsdag verkar bjuda på en sushidejt med en gammal vän (och granne!). Lördag är mopperacet! I år tävlar farbror Robin och Johan mot varandra, spännande ;)

Annars ska jag försöka ta tag i min garderob tror jag. Behöver en fet rensning så funderar på att inviga mig själv i traderas värld. One mans junk is another mans treasure. Eller nåt. Alltid finns det väl någon som vill ha det jag tjockat ur eller inte använder längre.

/intressantaste-inlägget-ever!


En bild på chevréfylld baconlindad lax och citronpasta. Typ världens godaste mat.


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha okej typ som jag då! nja, jag jobbar bara extra lite då och då på espritan och så läser jag engelska på universitetet! sen får man se vad som händer :)

2011-02-21 @ 12:13:19
URL: http://nhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0