this is our kind of love

Jag har ett konstigt sätt att visa Johan hur mycket jag älskar honom. Jag brukar nämligen sjunga små sånger för honom, haha. Typ reklamlåtar fast jag lägger in hans namn. Några exempel (och mina favoriter) är:

1. Toffifeereklamen.
Original: Man har så kul med toffifee!
Min version: Man har så kul med Johan-fee!

2. Pizzadegsreklamen.
Original: Sarah Lee, the fun part of cooking!
Min version: Johan-Lee, the fun part of cooking!

3. Bredbansbolaget.
Original: Upplev mer, upplev mer med bredbansbolaget!
Min version: Upplev mer, upplev mer med Johan Englund!

Bubblare:
En lady gaga låt: Ale-alejandro, ale-alejandro!
Min version: Johan-Johan Englund, Johan-Johan Englund.

Kan ju säga att mina låttolkningar bara är populära när karln är på bra humör. Är han trött och vill sova är det inte stående ovationer direkt.

och =

Kommentarer
Postat av: Nihilarian

Hahaha vad söt du är!

2010-10-07 @ 14:24:16
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: M

HAHAHHAHAHAHAHHA det var det roligaste/muppigaste jag någonsin vetat om dig :P

2010-10-07 @ 21:38:42
Postat av: Johanna

jag fortsätter att förvåna, M ;)

2010-10-08 @ 08:00:42
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0