så man kan gnälla

Lovade ju att inte gnälla mer om min sjukdom. Eller mitt handikapp kanske? HAHA. För liksom vem orkar höra om andras krämpor. Men måste bara få tillägga att allergitabletterna som jag äter nu, de är svindyra eftersom det är någon sort man inte ska bli dåsig av. De funkar! Men jag blir trött som ett as. Sjyst att pricka in just den biverkningen liksom...



Sen är det jävligt sjyst att jag tar examen om typ en månad! (Haha, skrev nästan exmannen istället för examen?)
Bara det att jag inom loppet av typ fyra veckor har;
  • en stor marknadsföringsuppgift. (Grupparbete dessutom, med mer och mindre motiverat folk känner jag.)
  • En muntlig lia-uppgift. (Inge vidare avancerat men min chef ska tydligen höra den också? Han har inte tid så jag får väl berätta för honom vad den handlar om.)
  • En skriftlig lia-uppgift på sex sidor. (Alltså jag har ju liksom jobbat på jobbet under praktiken så jag får väl typ skriva en lång kärleksförklaring till Coop.)
  • TENTA! Marknadsföring. (Tre timmar butikslayout och reklam typ.)
  • TENTA! Säljkunskap. (En såndär härlig sextimmare som man får kramp i armen av.)
  • TENTA! Butiksarbete. (Vet inte ens om ja behöver plugga till den? Ha!)
Fyfan. Bara köra på. Sen ska jag fanimej aldrig mer plugga. Eller jo det ska jag ju men det väntar jag med typ fem år någonting tror jag.

Random snygg bild på världens bästa johnny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0