don't ever...

Detta skrev jag 20 maj 2009, jag var arg och ledsen:

vem gav dig rätten att stjäla en annan människas frihet?

hur kan du ens tänka tanken att du får

slita en människas själ i miljoner bitar

och sedan lämna henne ihålig och tom?

tycker du att du är värd att kalla dig människa,

när du uppenbarligen inte hyser någon som helst respekt för livet?

jag förstår inte hur du kan se dig själv i ögonen,

hur du kan se din mamma i ögonen

hur du kan leva med dig själv.

jag kommer aldrig förstå vad som driver dig,

vad som får dig att tycka att du är värd att leva.

mänskligheten är fan helt jävla otrolig

och det menar jag inte på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0