och hon återuppstod

Så lätt blir ni inte av med mig! Eller? Var riktigt skönt att ta en "datapaus" (okej har varit inne på fejjan, jag erkänner!)

Saker jag har gjort sen sist:

  • HARDCORE SUPERSTAR på katalin, helt grymt!
  • Ätit våfflor på våffeldagen.
  • Jobbat på coop.
Sen har jag väl inte gjort så mycket annat värt att nämna.


Här dansar jag lite innan Hardcore Superstar hemma i vardagsrummet. Fint va?


Min mumsiga våffla med laxröra och avocado. Tänker inte ta nån jävla diskussion om sylt och grädde så zip it och think outside your box.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mhm, samma här - datapaus! Både skönt och lite jobbigt tycker jag iofs :P Men jävlar vad mer tid man får, haha

2010-04-04 @ 16:42:38
URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0