confessions of a 19-year-old housewife

Har varit superproduktiv hela veckan!

Måndag:
Gick till stan (!)
ljusterapi ;)
körde hem Åke
åkte och fikade hos mormor samt gav henne en ny cd-spelare
lyssnade på Evert Sandin och käkade abnormt mycket bullar
åkte hem
gjorde mumsig tonfiskpasta
sov


yummy! Stekt purjo, champinjoner och vit sparris. Sen när själva såsen åkte på såg det genast äckligt ut.

Tisdag:
Mamma hämtade mig kl 11
städade kontoret
åt lunch
gick hem från stan (!)
kollade på Big Bang Theroy i 3 timmar
gjorde egna köttbullar och brunsås
åt mycket
åkte till stallet och dressyrade Jensis
åkte hem, dog i sängen

Idag har jag hunnit lunchat på IKEA med mormor, köpt storpack toapapper på ÖB (life is glamourus) och fått en elvisp av mormor. TACK NANA, nu kan jag baka bröd!

Nu blir det mer Big Bang Theory sen till middag blir det fiskgratäng (i'm om fire!) och senare lot's of wine med töntarna mathilda och emma.

see ya! wouldn't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Miss M

shit jag trodde att måndagsgrejerna var för hela veckan, för det är ungeffär så mycket jag har hunnit med på hela januari :P äta, sova och titta på film .. det är mitt liv!

2010-01-20 @ 15:09:49
Postat av: Johanna

haha mitt´med fram till nu. försöker vara produktiv eftersom jag snart kommer spendera hela dagarna i skolan...

2010-01-20 @ 15:38:22
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: M

hahah plugghäst!

2010-01-20 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0