jag gör det imorgon istället. eller?

Sommaren var alldeles för viktig (och gick alldeles för snabbt) för att jag skulle ha tid med det här.
Visserligen jobbade jag i stort sett hela tiden. Och när jag inte jobbade var det bästa vänner och rosé. Lite kvalitetstid med sambon klämdes in här på slutet också.

Nu väntar sista terminen på försäljning inom detaljhandeln och massa jobb på coopen (hoppas jag).
Sen ska jag dressyra en gång i veckan, träna och komma på vad jag ska göra i vår.

Konstigt att man går från att ha inget att göra till tusen grejer.

Kommentarer
Postat av: din granne M

Men det känns ju bra att den här sommaren har varit TOPPEN!

2010-08-09 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0