det här visste du inte va

Visste du..

att jag vill ha - 50 000 i månaden i 50 år
att min senaste kyss - var nyss
att jag lyssnar mest på - tystnad

att jag inte gillar - fåglar/slisk och gulligull
att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar - om sådant de inte vet någonting om, eller om ointressanta saker
att kärlek är - oundvikligt

att jag gillar - ensamhet
att jag är hemligt förälskad i - hasse aro
att min mobiltelefon är - tre år gammal och superbra

att när jag vaknar på morgonen - suckar jag alltid
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - jobbat, shoppat och... ätit?
att jag just nu tänker på - att jag borde byta om och åka till stallet
att ikväll ska jag - rida lektion och komma hem sent
att imorgon kommer jag - jobba, leta present till vick, skjutsa mamma till nåt fylleslag och sova



Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag har alltid misstänkt det där med hasse, jag ser nog dina heta blickar efter honom

2009-10-30 @ 17:06:27
Postat av: Elin

Jag är så ute efter GW. Dubbeldate?

2009-10-30 @ 19:38:18
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0