novemeberdöd

Jag blir så less på att det blir mörkt kl 15, att det är mörkt när man vaknar och att jag inte ens kommer ihåg när jag såg solen senast. Varje år blir jag lika lurad, tänker alltid:

Äh hösten är inte så jobbig, mysigt med tända ljus.
Sen blir det snö och ljust och innan man vet ordet av vår!

Ärligt talat jag är fan dum i huvudet som tänker såhär varenda jävla år. Blir bara besviken när hösten varar från september till mars, utan vinter och med en pissig vår som leder till en halvpissig sommar.

EMOOOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: världens bästa M

Nästa höst låser vi in oss i ett rum och byter till uv lampor, häller strand-sand på hela golvet, sätter upp solstolar, hyr en snygg bartender som får komma med somriga drinkar till oss och njuter av värmen vi får genom att sätta alla element på max!

2009-11-17 @ 22:09:20
Postat av: världens bästa M

Nästa höst låser vi in oss i ett rum och byter till uv lampor, häller strand-sand på hela golvet, sätter upp solstolar, hyr en snygg bartender som får komma med somriga drinkar till oss och njuter av värmen vi får genom att sätta alla element på max!

2009-11-17 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0