en måndag from hell

Det spelar ingen roll vad jag gör eller ska göra, måndagar kommer alltid vara veckans värdelösaste dag! I helgen var det firande av Vick/halloween som gällde. Hade askul med mina boys and girls som vanligt. Fulla satar!

Idag är en visit till mormodern planerad. Där blir det lunch (mums) och fixande av gardiner (haha...). Sen en tripp till Zebbis för lite skogsvandring och klappande.

FRIENDOS! Är det någon som har planer för nyår? (eh jag vet tidigt ute). Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Tända eld på mig själv och dö? Vill iallafall fira med girlsen...

Peoplehäng i våras


Kommentarer
Postat av: Emma igen...

Ja planera åt mig med... jag åker ju iväg mitt när planeringen ska börjar och kommer hem när den bör vara klar! Se mig som ett bihang på allt bara.

2009-11-07 @ 01:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0