LEDIG!

Förutom en muntlig book report på onsdag så är jag nu ledig till vårterminsstarten. Firar med att kolla på massaaaa superhjältefilmer. Igår var det Batman Begins och The Dark Knight, får vänta med The Dark Knight Rises till ikväll för Johan vill också se ;) Mina favoriter är alltid the super villains, hade livet varit en film hade jag också varit en super villain. The Joker eller Scarecrow. Lite lagom psykopatiskt supersmart sådär.
 
Heath Ledger som The Joker. (Shame he died, riktigt bra skådis! Jag hade gärna velat sett mer av honom som psykopat.)
 
Cillian Murphy som Dr. Crane/Scarecrow. (Passar bra som super villain för att han egentligen skulle kunna vara snygg, men är psykiskt störd istället.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0