free my mind

Ledig dag. Precis som varje torsdag och fredag. Underbart va? Speciellt en dag som denna, grå och jävlig. Jag gick till ICA imorse och handlade mysfrukost och nu halvligger jag i soffan invirad i en filt, slökollar tv och dricker kaffe. Ligger och filosoferar över livet. Just nu är jag inne i en fas där det känns som att allt står stilla även fast det händer så sjukt mycket saker. Och jag står inför en massa beslut, som egentligen är jättelätta, men min hjärna vill inte samarbeta.

Alltid när allting går bra och känns bra, smyger sig någonting på och försöker rubba mig. Försöker få mig att tycka något annat eller att tvivla. Även fast jag vet innerst inne vad som är rätt, så är det svårt att stänga av rösten i bakhuvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0