ledig eller arbetslös

Idag har jag varit ledig. Eller kanske arbetslös... Åkte runt och utförde diverse ärenden. Köpte tapet, hämtade färgprover, köpte spraylack och en sladd till bilen. Produktivt...

Nu återstår bara att skära ut passpourtier (?) till tapettalorna jag ska göra, spraya ramarna till dessa tavlor samt till tavlor som ska upp i hallen och att måla väggen i vardagsrummet. Jag och johan bestämde oss för en av färgproverna ganska snabbt. Elisabet hette den färgen, precis som jag! WOW!

Det är kul att fixa med saker hemma när man får såna bra idéer som jag får ibland. Inte för att skryta men ibland är jag ruggigt pysslig.


Såhär kommer mina tavlor se ut. Ballt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0