dag 12, 5 saker ni inte visste om mig.

Let's keep it simple;

1. Jag hade nattandställning i nästan ett år. Från jag var 13 till 14 typ. En riktig nördtandställning. En sån:


2. Jag är extremt ekonomisk. Eller snål? Nej bara rädd om mina pengar. När jag säger "jag är pank" så har jag egentligen halva lönen kvar. Detta gör jag bara för att jag aldrig vill bli pank. Aldrig aldrig aldrig.

3. Jag är ganska stökig av mig. Lägger grejer lite här och där hemma, men har ändå koll på var allt är. Sen kan jag bli sjukt pedantisk med vissa grejer, fastän jag är så stökig annars. Skum hjärna.

4. Jag har sjukt dålig självdisciplin.

5. Jag äter skalet på kiwisar. Ibland. Gör man det för ofta svider det i hela munnen. Men i skalet sitter alla antioxidanter! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0