söttotto

Tar mig friheten och lägger upp en bild på Sophies totto Verner som jag myser med ibland.


Ingen vidare kvalite men han ville inte riktigt stå stilla, hehe. Vi känner ju liksom inte varandra än så han testar mig nog lite fortfarande. Det var inte roligt alls att stå uppbunden i stallgången när jag borstade. Han flyttade runt sig så gott han kunde, tills han ledsnade på det och stod stilla istället. Tålamod är en hästtjejs bästa vän säger jag bara...

Har inte hoppat upp på honom än heller. Är kanske lite fjollig så men vill liksom "känna in" honom först. Det är skillnad på ridskolehästarna som är vana vid att fyra olika personer hoppar upp varje dag. En häst som haft samma ryttare i stort sett hela livet vill jag chilla lite med. Bättre att han börjar testa mig lite på marken än när jag hoppar upp, eftersom bussprång inte är så bra om hästen ska ta det lite lugnt med kroppen :)

Så har kört långa mysstunder och skrittrundor med mig bredvid på marken istället. Imorgon tänkte jag dock hoppa upp och skritta lite på banan.

Kommentarer
Postat av: Sophie

söt :D de finns en grusväg som du kan skritta på imorgon om du vill, tror den är rätt fri från is :D

2011-04-08 @ 13:37:41
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0