is it supposed to be like this?

Ibland får jag nästan dåligt samvete över hur lycklig jag är. Jag har världens underbaraste relation till mina föräldrar och jag har ända sen jag varit liten sett dem som mina bästa vänner. Självklart ser jag dem som föräldrar OCKSÅ. Min bror och jag har aldrig upplevt syskonbråk som slutar i slagsmål eller fula ord. Vi satt alltid bredvid varandra och myste när vi kollade på barnprogram och nu har vi samma intresse för tv-spel och gör saker tillsammans.

Jag har en otroligt stark relation till min pojkvän, sambo, fästman. Han känner mig lika bra som jag gör (ingen förutom mama och papa som lyckats med det förut) och jag känner honom bättre än han själv. Vår relation är inte perfekt jämt, men 90% av tiden är vi så nära perfektion man bara kan komma. Jo-o, så är det!

Fina vänner har jag också och jag är förvånad ibland över att jag har dem. Jag har så höga krav på folk och är dålig på att höra av mig. Men om du är min kompis, antar jag att du ska ta det som en komplimang haha.



Helt babbligt inlägg, men fick bara en såndär "gud-vad-glad-jag-är-att-jag-är-johanna-och-känner-alla-dessa-underbara-människor!"

Kommentarer
Postat av: Grandma

Ha inte dåligt samvete för att du är lycklig, allt beror alldeles säkert på att du är en toppentjej.

2010-06-04 @ 10:12:29
Postat av: Elin

Vad gullig du är! Dina föräldrar kommer rama in det där inlägget på väggen (och du kommer slå mig för att jag säger gullig, haha). Tycker det är toppen att man kan vara lycklig utan att skämmas, även om de säkert retar en och annan så blir de flesta av oss ännu lyckligare själva av ett feelgoodinlägg som detta. Hoppas vi ses snart! Kram

2010-06-06 @ 14:00:08
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0