titta, jag öppnar mig lite nu!

Jag tycker det är obehagligt att inte ha kontrollen över en situation
Jag har samlat på örhängen, haha, gör det väl fortfarande
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är
"svensk" musik, typ alla dessa singer/songwriter.
Jag har en förmåga att förtränga saker och glömma bort
Jag ångrar att jag inte tog vissa chanser
Jag glömmer aldrig
genuint lyckliga stunder


Jag tror på att den enda du kan lita på är dig själv, om ens det
I smyg brukar jag ibland läsa "bloggkändisarnas" bloggar
På offentliga toaletter brukar jag hålla andan och tänka på något annat
I min jackficka har jag alltid försvarets hudsalva
Någon/några brukar kalla mig för
pappa säger fortfarande Joyo
Det kommande året kommer jag ta examen med bra betyg, charma asset av min praktikplats och få jobb där
Jag hoppas att jag en dag slutar göra amtörpsykoanalyser på ALLA jag träffar
Jag stör mig på människor som hycklar, har puckade åsikter och som gillar saker jag ogillar
Något av det sötaste jag vet är dreglande hundar
I telefonen svarar jag ett utdraget hallå eller ett kort tja


En låt som gör mig glad är Eddie Cochran - Summertime blues
En låt som kan få mig att gråta är ingen speciell. Men kommer ihåg att en viss kille fick mig att böla till Jojo - too little too late hehe.
Om jag är ensam hemma brukar jag lyssna på rockabilly madness och svassa runt naken
På McDonalds beställer jag oftast en glass, det är det enda ätbara på donken
Jag tycker jag är ganska duktig på att komma åt människor. Människor är så genomskinliga, det är jättelätt att se rakt igenom dem och manipulera dem därefter.
Ibland undrar jag varför livet som är så lätt ändå är så komplicerat


Det dyraste jag har köpt är har aldrig köpt något dyrt, har svårt att tycka att jag förtjänar sånt
Ett köp jag ångrar är inget särskilt
Jag tycker om människor som är smarta, både EQ och IQ tack, och som inte tar livet på så stort allvar
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag ta den och köpa något riktigt onödigt
Jag ser upp till folk som kämpar för något de vill ha
Jag saknar den där okomplicerade tiden när man var 15/16 och tyckte att livet var såååå jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0