Ang. emoinlägget

Efter många diskussioner om mitt föregående inlägg kom jag fram till detta.
Jag öppnar mig inte och pratar inte om känsliga saker med mina vänner.
Det leder till att de inte pratar om sånt med mig.
Vilket gör att jag känner mig utelämnad och sårad, att ingen ser mig som den kompisen.
Vilket gör att jag ännu mindre vill öppna mig.
Vilket gör att jag kommer dö ensam?
Okej skämt åsido på sista meningen. Men något som tål att tänkas på är att jag borde behandla mina vänner mer som de underbara vänner de faktiskt är. Då kanske jag känner att jag är den kompisen för någon. Vad vet jag.


Sluta vara så hemlig!

Kommentarer
Postat av: Josse

Har ju inte alltid varit så Johannis.

2010-01-07 @ 12:32:34
Postat av: Josse

Snygg bild föressten :)

2010-01-07 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0