hycklare

Jag vet att jag är en hycklare (sååå illa eftersom jag hatar hycklare, eh?). Jag vet att jag inte är tjock, ändå står jag gärna framför spegeln och klämmer lite här och där och suckar högt. Klagar till pojkvännen om hur fet jag är och frågar hur han kan vara kär i en tjockis. Förut sa han snälla saker till mig då, nu blir han nog mest irriterad... Jag är en hycklare eftersom jag i ena stunden tänker att "JAG DUGER SOM JAG ÄR! JAG ÄR SNYGGSNYGGSNYGG" men i andra stunden står där och klämmer och suckar.

Vad är det för fel på oss? När inte ens jag kan slå ifrån mig skinnyidealet är det väl fan nåt fel. När jag tänker att "minus 20kg vore inte helt fel". JO det vore väldigt fel, Johanna, det vore vrickat. Jag är 1,77m lång och brukar väga runt 70kg (antagligen lite mer nu, hehe) och jag kan tänka mig att gå ner 20kg. Hur tänkte jag nu? Skulle jag gå runt och väga 50kg? Hur fan skulle jag se ut? Förävlig antagligen.


...............
Jag ser hellre ut såhär.........än såhär. (klickbara bilder)


Bevis på att det var bättre förr:





Kommentarer
Postat av: Elin

Vi står nog alla och suckar framför spegeln ibland! Men mycket har att göra med hur man känner sig, kanske inte att man vill gå ned tjugo kilo. Oftast mår man ju bättre när man tränar och håller igång (Kanske för att man inte är sugen på de där chipsen eller godispåsen längre, eftersom man blir pigg av alla hormoner som frigörs)! Hahaha Uppenbarligen kände jag mig träffad jaaaaaaaaaaaaa

2009-11-23 @ 23:42:25
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: M

det är sån tur att vi är perfekta som vi är !

2009-11-23 @ 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0