hästisar

Jag bestämde mig för att ta en liten hästpaus från och med januari. Har inte haft en på 15 år så kändes att det behövdes.
SJÄLVKLART råkar jag anmäla mig till dressysträningar (varannan vecka bara men ändå.)
SJÄLVKLART köper jag massa hästböcker och sitter och kollar hästannonser på blocket.
SJÄLVKLART blir jag sugen på att börja gymma igen för att få igång ridmusklerna.
SJÄLVKLART är jag NÄRA på att anmäla mig och min obefintliga häst till en NH-kurs.

Hästar är lömska. De lämnar mig aldrig ifred... Puss på dem!


Fridas Zebulon.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

är man hästbiten så är man ..

2009-12-07 @ 13:51:40
Postat av: Frida

Hahah nej det går inte att bli av med dom :)

2009-12-07 @ 17:31:23
URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0