hat

Jag kan inte förstå vad meningen med livet skulle vara om man inte får hata?
Jag blir glad av att aktivt hata folk, saker, händelser, allt! Jag mår bra när jag hatar andra, för det får mig att känna hur pass mycket bättre jag är än dem. Jag vill hata, jag måste hata, jag mår bra av att hata! Varför kan ingen förstå det? Jag hatar det mesta, så ta det inte personligt och känn dig inte speciell du är bara en i mängden av alla jag hatar och avskyr.

En lista på saker jag hatar mest :
1. Hycklare. Stå för det du tycker, stå för det du gör och framförallt stå för vem du är. Finns ingenting värre än folk som vänder kappan efter vinden och ändrar åsikt så fort en ny människa äntrar rummet.
2. Fåglar. Mer specifikt duvor, kråkor, skator, kajor och korpar. Äckliga parasiter och tjuvaktiga typer. De är inte värda skit.
3. Mesar. YOU'VE GOT TO STAND UP FOR YOURSELF! För ingen annan kommer göra det när det väl gäller. Ingen. Inte ens din bästa vän. Jag säger som Fox Mulder: Trust no one.
4. Skrikiga egocentriska människor som bara pratar om sig själva hela tiden. Gör såhär: skriv en självbiografi, se vilka som köper den, sök upp dessa, starta en intresseklubb och prata om dig själv på era möten. eller börja sänd radio, då kan man ju iallafall stänga av dig.


Kommentarer
Postat av: S

I be loving it!

2008-05-21 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0