Tidig tisdagsmorgon..

..och jag har fått lite klirr i kassan! så idag blir det "storshopping" ( så långt man kan komma på 700 kronor, höhö.)
Annars är det en helt värdelös dag. Vet inte varöfr jag gick upp så tidigt när affärerna inte öppnar förrän klockan 10.00 (PRICK!!!)

Mina sluta-röka-planer har för övrigt lagts på hyllan. Har kommit fram till att om jag slutar röka, då har ju staten lyckats med sina prishöjninga på cigg. DETTA får icke ske! Jag är en rebell till döden och tänker inte lyssna på staten. Så det så!

Jag vill köpa massa nya skor nu!!! Skor är mitt opium, min kärlek och tillfredsställer mitt libido! I brist på sexliv får man ta till ett par nya skor. Jag har bestämt för att göra något radikalt, ett par röda ska in i samlingen! OJ!

over and out.......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0