MOROTSKAKA OCH TATUERING

Sitter och äter "morotskaka" till frukost. Det är egentligen en Low Carb-pannkaka/omelett men man kan blanda i olika saker. Grundreceptet är ägg, mjölk och fiberhusk sen häller man i vad man är sugen på. Jag brukar ha i kanel sen äta med banan eller kokos och äta tillsammans med hallongrädde.
Men igår kom jag på det godaste hittills! Riven morot, kanel, kardemumma, liiite ingefära, fiberhavregryn (eftersom jag skulle träna) och lite Fibrex för extra fibrer. Smakar precis som morotskaka! Ah lyckan är gjord. Åt med turkisk yoghurt med vaniljpulver, rivet limeskal och pressad lime. Kommer antagligen föräta mig på det nu.
 
Om en timme ska jag tatuera mig hos bästa Vera på 4-ever i Årsta centrum. Taggad!

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill också äta morotskaka till frukost. och så vill jag träffa dig.

Svar: Kom hit så gör jag morotskaka åt dig!
Johanna

2013-03-14 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0