HALLÅ DAGBOKEN *FNISS*

Tog en promenad till min fina mormor idag och fikade samt kollade på gamla släktträd och foton. Supermysigt! Resten av dagen har jag skrivit på min sista uppsats för denna termin.
 
Snart ska jag fixa lite middag, korvstroganoff (ja jag äter det IBLAND, även fast korv är det vidrigaste som finns) med ris till Johan och strimlad vitkål till mig. Sen vidare till gymmet för kondition och stretchövningarna. Har faktiskt redan blivit lite vigare och kan använda insida-lår-maskinen (eh?) på ett snäpp bredare. Progreeeeess! Spagat och split kanske är möjligt snart? Eller kanske inte nej.
 
Ikväll blir det en tidigt kväll för imorgon går jag upp tidigt och tar ed mig bästa farmor ut till stallet. Jag rider bara januari ut, sen blir det hästpaus, så det känns lite vemodigt varje gång jag åker ut nu. Men tiden kommer bli knapp nu den här terminen och det är bättre att skippa det helt än att känna stress och göra det halvdant tycker jag. Det går alltid att hitta tillbaka, det har jag gjort förr. En gång hästtjej, alltid hästtjej...
 
färdigbabblat, seeee yaa!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Grandma

Tack för em mysig förmiddag. Kram

Svar: Tack själv :) Kram
Johanna

2013-01-12 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0