CURLY HAIR

Jag är en slav under mitt krulliga hår. Visst, jag kanske ska vara glad att jag inte har tunt rakt och stripigt hår, men vafan det går ju inte att ha kontroll över krullet! Om jag tvättar håret på kvällen och somnar med det blött är det katastrof när jag vaknar, och om jag fönar det innan är det ändå katastrof för då är håret torrt och frissigt. Fläta är det enda som funkar, styr till krullet lite och gör det mer vågigt. Känner mig alltid som en liten flicka igen när håret är såhär vågigt! Så idag kör jag på vågigt (mest av bekvämlighetsskäl men också för att jag gillar att vara gullig ibland.)
 
 
 
Och ja, jag säger som alltid; webcam is teh shit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0