waking up with a boy

Vilken jobbhelg! Sjukt med folk fast det är helgen innan löning... What liksom? You're supposed to be fattiga. Har helt stört ont i kroppen efter att ha stått upp hela dagarna. Tror det är sviter efter min avramling förra helgen. Känner mig helt trasig och handikappad typ, haha, inte van vid att ha ont eller att vara begränsad liksom.

Igår drog jag och Johan till Globen och såg Top Gear Live! SÅ JÄVLA BALLT! Älskar dem! Roligare gubbar får man leta efter. (Om du inte vet vad Top Gear är så är det typ världens bästa tv-program, brittisk bilshow med tre asgrymma programledare.) De hade med sig Martin Björk (Eh va?) och körde curling, bowling, limbo, splat the rat och lite annat med bilar och andra fordon ;) Jag var grymt imponerad.

Nu bjussar Johan på bönbiffar och yoghurtröra i pitabröd. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0