RANDOM UPDATE

Idag är jag sentimental. Igen. Sentimental och lycklig över alla fina människor i mitt liv. Lycklig och nöjd över att jag valt att bara lägga energi på de människor som är äkta. Inte på dem som suger energin ur en och som inte ger en annat än oro och ångest.
 

 
 
I lördags kom jag hem för en liten minisemester med finaste Lisa och Denice. Vi hälsade på Sandra i Olofström och Sofia i Karlstad. Det var supermysigt och vi hade så sjukt kul! Så glad att jag träffat dessa brudar <3
 
Igår ringer Emma och Sara till mig och säger "Vi har hittat en resa till turkiet! Ska vi boka?" och innan jag vet ordet av är en Alanyaresa inplanerad i september. Och på kvällen fortsatte jag och Johan att leta efter resor över jul/nyår.
 
(Vem sa att en student måste leva fattigt? Haha.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0