WE BUILT THIS CITY

Jag har haft en riktigt rolig helg! Födelsedagsfirande i fredags på nation med mina fina pedagoger ;) Sen sista två timmarna drog jag och Emma och dansade till världens bästa trudadurer MIXON på Etage! Dansade seriöst från halv elva tiden till strax före tre...

På lördagen kom mina fina tjejer hit och vi käkade, sjöng singstar och dansade innan vi drog till Etage igen och dansade loss. Var mycket folk även fast det är helgen innan löning. Så nu har jag fortfarande duktig träningsvärk efter två kvällar med non-stop högklacksdansande. Dessutom var jag typ nykrast på krogen också, så jävla skönt att bara dricka vatten och sen vara (ja hyfsat) fräsch dagen efter. Förutom en otrolig extrem trötthet.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Har skrivit ett inlägg om det nu men kan svara lite snabbt här också. När jag handlar från tradera betalar jag genom att föra över pengarna genom att logga in på min bank och föra över därifrån. När jag handlar från ebay betalar jag via paypal, riktigt bra, enkelt och smidigt :)

2012-04-24 @ 22:26:14
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0