In the woods

Vad ska jag bli när jag blir stor då? Är sugen på två utbildningar men orkar inte plugga mer nu, lovade mig själv att vänta minst två år innan jag pluggar igen. Se så fort man glömmer hur jobbiga vissa saker är!

Vill jättegärna bli översättare, dels för att jag alltid klagar på hur dåliga alla filmer/böcker/serier är översatta, dels för att jag är en sucker för grammatik och språk. That's my nerd thing liksom...

Sen vill jag jättegärna läsa beteendevetarprogrammet här i Uppsala, men tror att mina betyg inte riktigt räcker för att komma in. Mina betyg är bra, de duger. Men kan inte riktigt konkurrera med alla från hela sverige som prompt ska plugga i min hemstad, avlid era satar. Kan plugga detta programm i Eskilstuna, Västerås eller örebro också om jag inte minns fel. Kanske får bli en pendlare? För är inte riktigt sugen på att flytta från min Tussis och vännerna...

Frågan är ju då, vadfan ska jag göra dessa två år?

Jobbar kvar där jag är nu, men vet inte om det räcker. Vet inte hur många timmar jag kommer få. Vet inte ens om jag är nöjd med jobbet heller... Har liksom lärt mig allt (känns det som, kan uppenbarligen inte ALLT) vet inte om det finns så mycket "nytt att se".


Anyways, my life is to be continued.

Kommentarer
Postat av: Jaqueline, Elias mami <3

Haha mongo, skaffa en duråååå ;P Dom är inte så besvärliga dom små illbattingarna. Om man bortser från bajs, spya o kisskavalkaderna. Som att ta hand om en liten alkis :P

2011-01-03 @ 12:39:01
URL: http://morsanjackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0