bitchin', bitchin', bitchin'

Nu har jag bitchat klart för den här veckan. Today ska jag hämta kära åke, han har fått stått i ett garage i två dagar för att "frostas" av. Den där bilen tål liksom inte kylan, allt frös igen på'n. Men nu är åkisen förhoppningsvis lite torrare och mindre isig. Sen läste jag ju i tidningen idag att vädret håller på att bli mildare, så förhoppningsvis fryser inte bilen igen allt för mycket...

Sen tar jag och åke oss ut till en bakfull emma och terrar henne. Hehehehe. Hon har en present från Gambia till mig. Undrar vad...


Kolla en bild! Och ja, jag tar alltid kort i spegeln för jag tycker att jag blir snyggare då och ja, jag har laddat ner massa brushes till PS som jag leker med jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0