morgonfilosofi


Är det en pistol? En penis? En full och lättroad brud?

Hittade den här otroligt underhållande bilden från min rättviksvistelse i somras. Jag och Becka tyckte vi var asroliga... (Lägg märke till mina mysiga sambovalkar.)

Med risk att låta glättig; GUUUUUUD VILKEN HÄRLIG MORGON! Solen lyser och den där jävla dimman som härjat den senaste veckan är gone gone gone! Hehe och idag ska jag åka bil till jobbet... Latmask. Idag ska jag också laga mat till småungar och supergamla gamlingar. Lite ironiskt att jag lagar mat till folk som levt i fem år och till folk som knappt har fem år kvar att leva. Lite symboliskt. Eller något sådant.

Jag har även hört rykten om att folk som surfar i iexplorer inte ser min header. Stämmer det? Isf byt till firefox det är bättre i alla anseenden.

PUSSSSSS HÄJJ

Kommentarer
Postat av: Nilsson

jag <3 dina sambovalkar. men du.. jag har sambovalkar, men ingen sambo - hur kul e de?!

2009-10-29 @ 14:27:28
URL: http://pecadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0