my mind's in disturbia

No more gas, in the red
Can't even get started
Nothing heard, nothing said
Can't even speak about it
All my life on my head
Don't wanna think about it
Feels like I'm going insane

Det är konstigt det här med hjärnan. Ju mer du försöker att inte tänka på något desto mer plats tar det upp i huvudet. Du drömmer om det, du tänker på det när du vaknar och du kommer på dig själv att tänka på det där du sitter framför tvn och slötittar på ett gammalt avsnitt av Seinfeld.

Hela min värld kretsar kring något jag inte vill läggqa energi på, men gör ofrivilligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gå in på MSN och gör dig av med tanken genom att klicka på min ruta...? Jag ligger ju bara hemma och tycker synd om mig själv

2009-11-02 @ 17:46:11
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0