once you go coop you never go back

Vill bara förtydliga en sak angående mitt jobb...
- Det heter INTE "stämlpa in varorna", vi scannar in varorna i kassan.
- JAG knappar inte heller in priset, det är kopplat till EAN-koden. Varför skulle jag annars scanna den?
- Kombinerade rabatter syns längre ner på kvittot.
- Jag är ingen allmän informerare (från och med nu är det ett ord) för hela Gränby Centrum. Jag jobbar på Coop, jag har ingen aning om vad Dressmann eller Lindex har i sitt sortiment.
- Jag bryr mig inte om att du har diabetes och köper wienerbröden för att bjuda din bror på.
- Inte bryr jag mig heller om att du köper en viss sorts yoghurt på ICA för att den är en krona billigare där.
- Och ja jag jobbar här. Sååå snygg är inte skjortan att jag skulle ha den på mig ändå.



Denna ironi till trots vill jag bara säga att jag trivs bra på mitt jobb. Det är egentligen ganska kul att parodin på den "jobbiga kunden" faktiskt finns på riktigt. Och ja skjortan kanske inte är snygg, men jag är jävligt snygg i den.

Kommentarer
Postat av: sophie

haha, jag älskart. FY FAN vad dryga kunder de finns..

2011-11-01 @ 21:38:48
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0