NEVER TOO LATE TO CHANGE (OR AT LEAST IMPROVE YOURSELF)

Jag har suttit och skrivit en plan för hur jag ska skriva ett skolarbete hela morgonen. Japp, en plan. Annars brukar jag börja skriva, så blir det lite rörigt, lite ctrl-c och ctrl-v bland alla stycken. Lite upprepningar, lite stökigt liksom. Så nu provar jag en ny grej, först en plan, sen utkast ett och till sist slutprodukt. Tror jag kan spara mycket tid och ångest på detta haha.
 
Klarade helgen också! Utan massa skräpmat och godis, yeay me! Drack visserligen typ 3 liter vin... Men väfän, rödvin är väl bra för hjärtat? (Och själen, glöm förfan inte att det är bra för själen!)
 
Nu ska jag äta tacosallad (köttfärs och gurka typ...) och sen ta en ridtur med Hoffisen. Passa på att rida på banan om det inte är fruset i marken, annars får jag väl vänta till april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0