MOVE ALONG PLEASE

I helgen hade jag en "syndarhelg", drack för många shots, åt smörgåstårta och lite godis. Mådde inte bra igår, överdos av kolhydrater typ. Den här veckan har jag "deffar-vecka" (haha hur töntigt låter inte det?) med ett strikt matschema för att vänja med av med sockret jag åt i helgen. Jag njöt inte ens av det, det är det värsta. Åt det typ bara för att... Ja för att liksom. Och det är ju lite onödigt.
 
Så den här veckan måste jag pressa mig själv. Tvinga mig själv. Citronvatten och myntate kommer vara mina bästa vänner. (Och kaffet, för det måste jag ha för att inte hoppa från balkongen...)

Idag blir det gymning. Knä- och stretchövningarna. Startade morgonen med stretchen också, de funkar faktiskt, känner mig inte lika stel i gamla kroppen och har fått aningens bättre hållning på hästryggen. Kom på mig själv med att sitta som en jävla hösäck på uteritten i fredags. Jag förfaller sakta men säkert... Haha skämt åsido, det är väl det som jag ska ändra på nu.
 
 
Jalla bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0