wake me up next week

I fredags kom lite coopfolk hit och sen drog vi och bowlade. It was fun! Sen blev jag utlurad på krogen av mina kära vänner. Alltså... Börjar bli gammal tror jag för krogen är inte alls roligt längre. Same old same old. Längtar verkligen till fina försommarkvällar med grillning och vindrickande på balkongen istället för att svettas med massa fulla okända människor på ett stället där en cider kostan 60 spänn och dryga killar frågar vad man är för stjärntecken.

Nu sitter jag här och skriver på en satans artikeluppgift. Blir aldrig nöjd! Bääääh. På torsdag är det tenta, på fredag börjar mattekursen och i helgen jobbar jag. Ah... Deppvecka känner jag. Kommer nog bli en heeel del godis och allmänt fettande.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0