SHE BROUGHT A PIECE OF MY HEART DOWN UNDER

För snart ett år sedan tog en av mina bästa vänner sitt pick och pack och drog till Australien. Jag kan inte fatta att det snart gått ett år! Jag trodde att hon aldrig skulle komma hem, men om en månad är hon här igen.
 
Kvinnan i mitt liv. Min fina, fina kärlek. Min älskade Josefine. När du åkte trodde jag att hålet i mitt hjärta skulle sluka mig. Sen insåg jag att det bara är delen du tog med dig som saknas. Och snart är jag hel igen. Jag har saknat dig så jag har grinat. Jag har inte velat ringa dig och höra din röst, jag var säker på att jag skulle bryta ihop. Jag ville inte se dig på Skype för jag trodde att frustrationen över att inte få krama om dig skulle äta upp mig. Samtidigt har jag varit så glad för din skull för jag vet att du är lycklig. Jag vet att du har hittat dig själv. Du har äntligen hittat den Josse du vill vara. Den Josse jag alltid sett hos dig och som jag alltid har älskat.
 
Jag älskar dig, vännen <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag älskar dig.

2012-07-03 @ 15:15:52
Postat av: Jennilie

Sv: Haha jaså, så tokigt! men det är väl kanske för att jag är kortare än dig? ;P

2012-07-21 @ 22:38:38
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0