Godmorgon

Idag är jag frisk. Legat hemma febrig i två dagar, en snabbsjuka. Sånt gillar jag. Pang på, sen är det över liksom. Inga sega utdragna dagar i soffan, snörvlandes och hostandes med dunkande huvud.

Jobbar 12-21. Skön tid. Lite sovmorgon, hinner göra saker innan jobbet. Hinner även göra något efter jobbet, så om Melli svarar tänkte jag dra till Almqvistgatan efter jobbet med lite vin. Sen är jag ledig i helgen! Wo! På Lördag firas Natta som fyllt 21, viktig ålder i väst iallafall.

Och lycka för jag har två par nya skor att inviga... Ett par kilklacksstövlar, asballa, och ett par svarta mockastövletter, kilklack, också asballa. Fan, hela jag är asball.

"Heeeejdå bloggen!!!11"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0