jag känner inte mig själv

Ett år är inte så lång tid egentligen. Jag tänkte att det går fort. Vips så är du här igen. Det kommer går bra. Jag biter ihop.

Jag lovar jag var helt hundra procent säker på att det skulle gå bra. Men utan dig känner jag mig lite ensam. Jag saknar dig av helt egoistiska skäl, jag behöver dig. Av totalt egoistiska skäl. Du får mig att vara den jag vill vara. Känner att jag faller lite utan dig. Samtidigt som jag vill att du ska vara lycklig. Göra det du måste och mår bra av.

Egentligen är det så lätt att se och prata med dig. Men jag saknar känslan av att vara i samma rum som dig. Samma hus, stad, kommun, län, land, världsdel.

Jag vet att om du läser det här ler du nog lite, åt att jag är lite blödig nu. Men nu har ju de här månaderna gått, som jag sa skulle gå innan jag insåg att du är väldigt långt borta.


"Jag ångrar mig. Jag kommer hem."

Kommentarer
Postat av: Josse

Älskade vän. Egentligen behöver jag dig med. Men vi får hitta något annat sätt som fungerar, trots avståndet mellan oss. Jo, känt på mig att du kommit till det stadiet nu, som du sa. Önskar jag kunde vara där och göra det lättare, men nu kan jag ju inte det. Men, du vet att jag kommer hem, förr eller senare. Saknar dig <3

2011-10-21 @ 01:16:12
Postat av: Johanna

Jag menar absolut inte att få dig att få dåligt savete eller känna någon slags press att du måste vara här, eller på något sätt fixa mig. Jag vill bara vara ärlig och visa ur det känns. För det har vi ju pratat många gånger om att man ska vara, vi brukar ju kunna vara dåliga på det. <3

2011-10-21 @ 10:10:46
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0