pretty in pink

En sån här vecka är kanske inte den roligaste eftersom jag jobbar helg. Jobbar dessutom över idag. Men ja får väl glädjas åt de extra slantarna sen... Haha.

Senaste tiden har jag levt i någon slags bubbla, livet leker inte grubbla när du har en parasitfri bubbla. Men nu är det dags att ta tag i saker. Renovera klart i ångestrummet i lägenheten, alltså extrarummet där det bara ligger saker på hög i princip. Dags för mig att göra en budget, för jag måste ha lite bättre koll på mina pengar. Och ja... Om jag orkar ta tag i det, röra på mig mer, börjar bli en sån jävla fet soffpotatis.

Ha! Nu är det skrivet, då är det lättare att inte smita undan från det.

Är lite rosa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0