shoppa

Jag har beställt massa saker från både nelly och hm nu. Känner mig smutsig och besudlad. Jag har sjukt mycke kläder och skor, ändå köper jag nytt hela tiden! En bra grej är väl att jag inte är så trendmedveten utan använder sånt jag gillar, därmed blir inte kläderna i min garderob "gamla". Men ändå! Beställde till exempel ett par silvriga kilklackar idag.
Nödvändigt? Nej.
Värt? Som fan.

Nu måste jag bara bli bättre på att använda kläderna också. Blir lätt att man latar till sig när man har arbetskläder. Känns liksom dumt att satsa på outfiten när man har den på sig till jobbet i 20 min och på väg hem från jobbet.

 

Onödigt krafs egentligen. Men vafan nu får paketen komma hem så jag får välja vad som ska få stanna kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0