vill tillbaka ibland.

Jag vill inte vara vuxen längre. Kan man inte få pausa vuxenlivet i typ en vecka? En vecka av sena nätter med vänner, cigg och vin. Sena nätter med musik och barfotapromenader hem på asfalt och daggvåta vägkanter. En vecka av tupplurer på en filt i solen i en park. En vecka av bekymmersfria tankar och inga måsten. Så som sommaren var när man var yngre. Utan jobbhets och jobbstress.

Ibland blir jag arg på mig själv för att jag inte njöt mer av min ungdom. Eller ja för att jag inte till fullo utnyttjade dagarna av inga-måsten.

Kanske kommer de snart igen? Hoppas det.

jag vill tillbaka dit
men bara till de bra sakerna
bara till det jag saknar

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Tack så mycket :)

2011-06-21 @ 09:41:36
URL: http://falubusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0